התגובות לתאונה המחרידה: "הלב נקרע"

בנצי ליזרוביץ', אריאל שרפר ואיתי גדסי No Comments on התגובות לתאונה המחרידה: "הלב נקרע"

ביישוב פסגות מתקשים לעקל את הבשורה הקשה והמועמד לראשות המועצה, שכנם של ההרוגים, הפסיק את פעילותו: "אסון גדול ביותר פקד את יישובנו" • ראש הממשלה נתניהו: "הלב נקרע לאור האסון הכבד שגדע היום את חייה של משפחה שלמה"

זירת התאונה המחרידה צילום: דוברות כב"ה
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

התאונה המחרידה בכביש 90. ראש הממשלה בנימין נתניהו כתב בשעה האחרונה: "הלב נקרע לאור האסון הכבד שגדע היום את חייה של משפחה שלמה. רעייתי שרה ואני אבלים יחד עם כל אזרחי ישראל על החיים שנגדעו באיבם ושולחים תנחומים מעומק ליבנו למשפחה ולתושבי פסגות. היום, כשרבים מאזרחי ישראל מנצלים את יום השבתון לטיולים בארצנו, אני מבקש מכם לעשות הכל כדי לחזור הביתה בשלום".

שר הפנים אריה דרעי כתב: "אסון מזעזע, קורע לב, בלתי נתפס. בני משפחה שלמה מפסגות שבבנימין, אבא, אמא וששה ילדיהם נהרגו בתאונה סמוך לים המלח. הכל מתגמד נוכח אסון כזה שהדעת מסרבת לקלוט. תהא נשמתם צרורה בצרור החיים".

המועמד לראשות מועצת בנימין, תושב פסגות, ישראל גנץ: "התבשרנו בשורה איומה ונוראה על לכתה בטרם עת של חבריי ושכניי בפסגות שבבנימין, משפחה שלמה, הורים וששת ילדיהם. כולנו המומים. העיניים דומעות. הלב נקרע ומסרב להאמין. הדעת אינה תופסת. לעת עתה עצרתי את פעילותי המתוכננת להמשך היום, בדרכי חזרה למשפחתי ולחברי לישוב ולהערכת מצב עם גורמי המקצוע. פעילים וחברים יקרים – נוכח האבל הכבד שנפל על כולנו, אבקש להתנהל בצורה ממלכתית, להמעיט בגילויי שמחה, לכבות את המוסיקה לחלוטין ולכבד את זכרה של המשפחה. בבנין הארץ ננוחם".

ביישוב מתקשים לקבל את הבשורה. בהודעה שיצאה מטעם צוות החירום היישובי נכתב: "אסון גדול ביותר פקד את יישובנו. המומים וכואבים אנו מודיעים כי בתאונת דרכים קשה שארעה בצהרים ליד ים המלח, נספתה משפחת עטר יריב, שושי והילדים. ברוך דיין האמת. הערב נקיים כינוס יישובי. על פרטי הלוויה ופרטים נוספים תצא הודעה בהמשך".



0 תגובות